[Logo] Forum VOIP - totul despre voice over ip
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Members]  Member Listing   [Groups] Back to home page 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Nini
Forum Index » Profile for Nini » Messages posted by Nini
Author Message
m-am uitat pe configuratii dar mi-ar trebui toate configuratiile - adica pentru toate sectiunile.
salvarea se face simplu -> dupa ce te loghezi Admin+Advanced trebuie sa folosesti optiunea browser-ului "save as" -> "complete HTML page"

te rog trimite cele 2 configuratii (PAP si SPA3102) ca sa am acces la toate informatiile.

multumesc,
Nini
salut - inca nu m-am uitat la setari dar pune te rog si setarile din PAP.
05/Octombrie/2011

  • 1 zona montana noua (total 14)

  • 6 trasee montane noi (total 128 )


  • 01/Noiembrie/2011

  • 9 trasee montane noi (total 137 )
  • Salut,

    1. Intreruperi pe fluxul de IN
    In primul rand as face o captura a unui apel in Asterisk pentru a vedea exact ce primeste de la gateway - pana acum nu am mai intamplinat astfel de probleme (intreruperi mici si variabile pe canalul de voce IN -> s-ar putea ca amplificarea sa fie prea mare totusi?)

    2. Delay la apelare din interior catre exterior
    Poti sa ne dai mai multe detalii? De cand incepi si cand se termina masurarea celor 10-15 secunde?
    Un log Asterisk cu SIP debug activat ar putea clarifica poate care este problema.

    Multumesc,
    Ioan
    Pentru problemele de tipul celor reclamate (linie agatata la inchiderea apelului din exterior), pagina de suport a producatorului mentioneaza:
    Q: What should I do if I encounter port hang after a few calls?
    Generally, port hang is caused by inability to detect the disconnect signal from the side that hangs up first; usually it is when the PSTN side hangs up first. Follow these steps to fix this problem:

    Call your PSTN carrier and ask what kind of PSTN disconnect signal is used ? power disconnect (or current disconnect) or tone disconnect.
  • If it is power disconnect (common in most developed countries), ask for the duration of power loss as a disconnect signal.
  • If tone disconnect is used, ask for the disconnect tone frequency and cadence, as well as AC Termination impedance.

  • Re-configure the GXW410x to reflect the disconnect signal used by the PSTN carrier.
  • Power Disconnect: navigate to FXO Lines in the web configuration pages and set Enable Current Disconnect to “Yes”. Make sure the correct duration of power loss is set in Current Disconnect Threshold. Set Enable Tone Disconnect to “No”.
  • Tone Disconnect: navigate to FXO Lines in the web configuration pages and set Enable Current Disconnect to “No” and Enable Tone Disconnect to "Yes". Re-configure the AC Termination Impedance and the disconnect tone frequency and cadence (usually Reorder Tone or Busy Tone under Channels in the web configuration pages) to match your PSTN provider.

  • Reboot the GXW and place some test calls. If the port hang issue is not fixed, contact Grandstream Technical Support.


    Pentru cazul concret in care te afli trebuie sa facute cateva experimente, incercand intai prin alegerea metodei "Tone Disconnect" si utilizand urmatoarele date la "Busy Tone" si "Reorder Tone":
    Obs: pe baza datelor publicate de ITU in 2003

    Pentru varianta "Tone Disconnect" trebuie avuta in vedere si o eventuala crestere a amplificarii pe linia respectiva (Rx from PSTN Audio Gain), in ideea ca poate nu se face bine detectia (de la val. default de 0db la 3, 6 sau chiar 9), insa fara a genera distorsiuni in apelul de voce.

    Desigur ca se poate opta si pentru "FXO Line Test", metoda descrisa in manualul de administrare a echipamnetului.

    Daca ai gasit configuratia dorita te rugam sa postezi aici setarea finala si providerul de linie telefonica, pentru a beneficia si altii de aceste informatii.

    Multumesc,
    Ioan
    Cel mai probabil problema este de la configurarea FW / NAT din router-ul cu care te conectezi la internet.
    Daca poti sa faci un rezumat al setarilor din router precum si sa incarci pe "ghiulea.ro" configuratia PAP2T-ului pe care l-ai configurat (salvata ca Admin user, Advanced mode) atunci am putea incerca sa facem cateva verificari suplimentare.
    19/Septembrie/2011

  • 2 trasee montane noi (total 119)


  • 23/Septembrie/2011

  • 3 trasee montane noi (total 122)
  • preturile le-am cam "zapacit" - corect erau:

    1xGXW4104 + 1xGXW4108 (total = 12 porturi, 483 EUR + TVA)
    2xGXW4108 (total = 16 porturi, 564 EUR + TVA - avantaj ca permite o eventuala extindere).

    imi cer scuze pentru aceasta eroare.
    Salut,

    Pentru 12 linii FXO recomand sa folosesti fie 1xGXW4104 + 1xGXW4108 (total = 12 porturi, 402 EUR + TVA), fie 2xGXW4108 (total = 16 porturi, 483 EUR + TVA - avantaj ca permite o eventuala extindere).

    Aceste gateway-uri pot fi regasite in portofoliul nostru de produse (pagina Grandstream) iar conectarea lor este descrisa pe site-ul producatorului (la rubrica knowledgebase).

    Pentru comenzi si termeni de plata/livrare se poate folosi adresa de contact info@modulo.ro

    Multumesc,
    Nini

    18/August/2011

  • 1 zona montana noua (total 13)

  • 2 trasee montane noi (total 112)


  • 05/Septembrie/2011

  • 5 trasee montane noi (total 117)
  • Salut Mircea,

    Scuze pentru intarzierea cu care raspund - din ce ai trimis rezulta ca totul e OK cu inregistrarea contului definit in Line1.

    Asta inseamna ca problema ref. la apelurile outgoing pare sa fie de la Dialplanul setat la Line1.

    Acum este configurat cu setarea default:

    Ti-as sugera sa-l simplificam si sa-l modifici dupa cum urmeaza:
    Aceasta ar trebui sa-ti permita sa formezi orice numar cu sau fara "steluta" in fata.

    Dupa aceasta setare, la sectiunea "Info>Line 1 Status", variabila Last Called Number ar trebui sa fie setata cu numarul pe care l-ai apelat ultima oara. Daca nu apare nimic - inseamna ca mai este si altceva care blocheaza apelul outgoing.

    Daca tot nu merge te rog sa explici inca o data ce numar formezi cand merge si cand nu merge. Iar cand nu merge, ce se intampla exact - ai ton de ocupat, nu se intampla nimic, etc.

    Toate bune,
    Nini

    PS: ce nu inteleg este cum de reusesc apelurile catre retelele mobile sau UPC fix - dialplanul default mentionat mai sus ar fi trebuit sa le blocheze si pe ele...


    04/August/2011

  • 4 trasee montane noi (total 101)


  • 16/August/2011

  • 9 trasee montane noi (total 110)
  • Salut Mircea,

    Trebuie sa transmiti link-ul fie prin PM (Private Message) aici.
    Cand te referi la "mail-ul primit" banuiesc ca te referi la mail-ul trimis de "forum" care te anunta ca pe topicul unde ai postat tu a aparut un nou post. Daca e corect - atunci informatia transmisa cand ai raspuns la acel mail nu ajunge nicaieri - ar trebui sa fi primit un NDR (Non Delivery Report) pentru ca adresa forum@modulo.ro nu exista.

    Daca ai raspuns la alt mail - verifica cine este originatorul pentru ca eu sigur nu am trimis nici un mail catre tine.

    Toate bune,
    Nini
    Salut Mircea,

    In primul rand trebuie identificat daca contul folosit s-a inregistrat sau nu la serverul SIP Romtelecom.

    Pentru aceasta te rog sa verifici care este valoarea afisata in sectiunea Info la parametrul "Registration State" pentru Line1 sau Line2 (in functie de portul FXS configurat pentru Romatelecom).

    Acolo ar trebui sa apara "Online". Daca apare asa - atunci putem continua cu alte verificari - de exemplu Dialplanul configurat.

    Daca apre altceva (de exemplu Offline) - atunci trebuie verificate setarile SIP si NAT

    Desigur ca daca confirmi ca poti primi apeluri la acel numar (incoming=OK) si ai probleme doar pentru apelurile catre exterior (outgoing=NotOK) atunci cel mai probabil este o problema de Dialplan.

    Oricare ar fi situatia ar fi util sa postezi (de ex. pe ghiulea.ro) pagina de configurare a adaptorului PAP2T folosit de tine pentru a vedea ce setari ai in acest moment.

    Aceasta se face folosind pasii de mai jos:
    - se intra in pagina de administrare a adaptorului (Admin Login, optiunea Advanced View)
    - se alege optiunea (de browser) "Save as", web page complete (sau similar)
    - pagina html rezultata contine toate informatiile si setarile adaptorului (mai putin parolele)

    Obs: Pentru verificare deschide pagina salvata local cu un browser de web si verifica ca informatiile sunt corecte si pot fi vizualizate.

    De asemenea te rog sa verifici si articolul de pe site-ul nostru ref. la configurarea adaptorului PAP2T pentru VoceOnline - poate gasesti cateva setari pe care nu le-ai facut.

    Toate bune,
    Nini.
    27/Iunie/2011

  • 1 zona montana noua (total 12)

  • 3 trasee montane noi (total 92)



  • 20/Iulie/2011

  • 5 trasee montane noi (total 97)
  •  
    Forum Index » Profile for Nini » Messages posted by Nini
    Go to:   
    Proudly promoted by Loudhush and MODULO Consulting