[Logo] Forum VOIP - totul despre voice over ip
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Members]  Member Listing   [Groups] Back to home page 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Nini
Forum Index » Profile for Nini » Messages posted by Nini
Author Message
Salut,

In principiu nu ar trebui sa fie probleme - cateva informatii poti obtine din articolele [1] si [2].

Tot ceea ce trebuie facut este:
0. sa pornesti de la configuratia default si sa faci cat mai putine modificari
1. sa ai adrese fixe
2. sa poti suna/primi apeluri fara inregistrare
3. sa intelegi dialplan-ul Linksys
4. sa testezi si sa o iei de la capat de mai multe ori
5. nu in ultimul rand sa obtiii un Admin Guide pentru ATA-urile Linksys - nu cred sa ai probleme in a gasi pe net de unde sa-l dai jos

Daca nu reusesti sa-i dai de cap transmite in ce stadiu te afli si care sunt problemele.

Toate bune,
Nini

[1] - Transferul extensiilor intre doua locatii
[2] - Sistem VoIP cu functionalitati minimale
asta ar insemana ca ai probleme cu reteaua?

porneste un ping catre IP-ul mentionat la "reservation" si apeleaza din nou. Daca ping-ul merge si nu poate sa faca apel inseamna ca e ceva mai dubios.
asterisk -rx "show sip peers" - ca sa vedem ce extensii SIP ai definite - atata timp cat nu gasesti acolo reservation (de exemplu) sau nu sunt inregistrate in sistem (coloana Status = OK) nu poti sa faci apelul SIP/reservation ....
asterisk -r

sip set debug ip 172.18.3.10

si posteaza ce-ti output ai in consola de asterisk.
salut - mesajul de log transmis ar trebui sa insemne ca Asterisk-ul nu poate comunica cu extensia SIP 666.

Pentru a obtine mai multe detalii poti sa rulezi comenzile:

asterisk -rx "sip show peers"
asterisk -rx "sip show peer 666"

dupa ce rulezi aceste comenzi poti vedea cu ce IP este configurata extensia 666 si poti verifica daca este accesibila de pe centrala (in primul rand cu ping si apoi, daca ai instalata aplicatia sipsak).

daca mai sunt probleme posteaza output-ul comenzilor si vom incerca sa te ajutam in continuare.

toate bune,
Nini
Excelent - ma pregateam sa-ti scriu cand am vazut raspunsul tau. Ma bucur ca ai gasit solutia si ca totul este OK acum.

In alta ordine de idei nu stiu daca ai ultima versiune de firmware (1.3.4.13 - din 16 Martie).

Toate bune,
Nini
09/Mai/2012

  • 5 zone montane noi (total 23 )

  • 20 trasee montane noi (total 221 )


  • 16/Mai/2012

  • 3 zone montane noi (total 23 )

  • 31 trasee montane noi (total 252 )
  • Salut,

    Am impresia ca mesajele SIP trimise de Asterisk catre NEC nu sunt receptionate pe scenariul 104 -> 3801 si de aceea NEC-ul re-transmite mesajele INVITE, pe care Asterisk-ul le ignora.



    De asemenea e ciudat ca fluxul RTP este raportat la adresa 192.168.1.20 - este si aceasta adresa configurata in NEC?

    Banuiesc ca nu ai nici un firewall cofigurat care sa blocheze mesajele catre NEC - insa nu vad o alta explicatie.

    Cei de la NEC ce au zis ultima oara? Log-uri pe NEC exista?

    Toate bune,
    Nini
    Salut,

    Accesul la interfata Elastix nu prea ajuta - nu m-am descurcat sa gasesc SSH catre masina.

    Ideea cu SIP set debug IP <ip-ul de unde rulezi Blink> era sa vedem daca ajunge ceva in Asterisk.
    Eventual ruleaza si comenzile "core set debug 10" si "core set verbose 10" - poate sunt pe 0.

    O alta metoda sa vezi daca ceva ajunge in Asterisk este sa folosesti tcpdump si apoi sa analizezi captura (cu Wireshark de ex.)

    Din pacate nu pot sa-ti spun prea multe daca nu vedem log-ul SIP care sa ne dea o indicatie despre problemele pe care le ai.

    Nini

    PS: Am editat eu parola de mai sus
    Salut,

    Cateva date sunt necesare, precum versiunea Asterisk folosita, configuratia SIP, un log Asterisk cu "sip set debug ip x.x.x.x".
    O alta intrebare: telefonul si server-ul sunt in aceeasi retea? Sa nu ai o problema cu portul default TLS (5061) daca exista un firewall intre cele 2.

    Cred ca ai gasit si acest thread de pe forums.asterisk.org - poate te ajuta informatiile de acolo.

    O zi buna,
    Ioan
    Asa cum v-am explicat SPA2102 nu are suport pentru PPPOE iar PC-ul, pentru a se conecta la SPA2102 trebuie sa fie in aceeasi retea interna.

    Cat timp nu veti face conectarea echipamentelor in modul de mai jos nu veti reusi sa faceti ceva util - adica ceea ce vi s-a intamplat pana acum.

    Dupa ce cumparati/primiti un router nou cu suport PPPOE putem sa continuam discutia.

    Toate bune,
    Nini

    ###
    Retea RDS <-> Router nou cu suport PPPOE, portul WAN (sau Internet)
    Router nou, port #1 LAN (din switch) <-> PC
    Router nou, port #2 LAN (din switch) <-> SPA2102, port WAN (sau Internet)

    Configurare Router: PPPOE si DHCP
    PC-ul nu va mai avea rolul de a "porni Internetul" - acest rol il va avea router-ul nou
    ###
    1. In primul rand trebuie sa clarificati cum se conecteaza toate echipamentele intre ele (modem-ul RDS, SPA2102 si PC-ul Dvs.) - o schita/schema/scan ar clarifica situatia.

    2. In al doilea rand, cred ca problema Dvs. este ca pentru conexiunea la RDS folositi PC-ul, unde introduceti datele pentru PPPOE.

    De aceea recomandarea este sa luati un router care ofera suport pentru acest tip de conectivitate la Internet (SPA2102, desi are un router intern, nu ofera suport PPPOE) - de exemplu D-Link DIR 600. Acesta va realiza conexiunea la Internet, va permite conectarea la switch-ul cu 4 porturi a echipamentelor din reteaua locala (are si wireless dar nu ne intereseaza acest lucru) si le va furniza (prin DHCP) adrese IP.

    Raspunsul celor de la RDS este cumva normal - ei va pun la dispozitie un user si parola pentru PPPOE, iar de aici trebuie sa va descurcati Dvs. (sau sa chemati pe cineva care sa va ajute daca Dvs. nu reusiti configurarea).


    14/Martie/2012

  • 2 zona montana noua (total 17 )

  • 28 trasee montane noi (total 189 )


  • 03/Aprilie/2012

  • 1 zona montana noua (total 18 )

  • 12 trasee montane noi (total 201 )
  • 24/Ianuarie/2012

  • 9 trasee montane noi (total 146 )


  • 28/Februarie/2012

  • 1 zona montana noua (total 15)

  • 15 trasee montane noi (total 161 )
  • Scuze pentru intarziere - parerea mea este ca se poate.
    Ti-am raspuns si pe thred-ul de pe forumul Softpedia.

    Putem continua unde crezi tu ca e mai bine.

    Nini
     
    Forum Index » Profile for Nini » Messages posted by Nini
    Go to:   
    Proudly promoted by Loudhush and MODULO Consulting